zaterdag 28 september 2013

Ja, zo wil ik het ook....

Ik was deze zomer op zoek naar leesboeken om mee te nemen met vakantie. En daarbij stuitte ik op een serie van Tricia Goyer. Over de Spaanse burgeroorlog. Eerlijk gezegd wist ik daar weinig vanaf. Maar het leek me wel interessant. Het zijn de Spaanse kronieken. Over oorlog, liefde, verraad enz.

Wauw, in één week vakantie , boordevol activiteit , las ik toch bijna twee boeken uit!
Ze schrijft precies zoals ik zou willen. Met gevoel, niet te "verheven" maar in gewone taal. Een boek wat je pakt en lekker leest maar wél met inhoud!

Eenmaal thuis ging het lezen wat minder snel. Maar boek drie schiet ook al aardig op en een boek van dezelfde schrijfster over de tweede wereldoorlog ligt ook al klaar....

Maar ja....leuk dat lezen, nu ook nog eens zelf aan de slag met míjn verhaal. In grote lijnen in mijn hoofd, maar ja, als je gelezen wilt worden zal het toch echt niet alleen in mijn hoofd moeten bestaan....
Dus hoop ik komende week weer te gaan zitten en toch met mijn verhaal aan de slag te gaan. Hou jullie op de hoogte!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten