dinsdag 1 oktober 2013

Verbaasd! en mijn schrijfvorderingen

Zit ik hier net te vertellen dat mijn tante een groot voorbeeld voor me is: kom ik stom toevallig via google een artikel tegen over mijn tante bij het Nederlands fotomuseum!
Er staan een aantal foto's van haar op die genomen zijn in de veertiger jaren. Nieuwsgierig bekeken of er bekenden op stonden, toevallig. Maar ja, ik ben er zelf een uit de jaren zestig, dus geen flauw idee.
Wist wel dat ze aan de kleinkunstacademie oid had gestudeerd maar dat ze dus ook "bekend"zou zijn bij zo'n museum. Nee, dat wist ik dus echt niet.
Kan helaas de foto's niet kopiëren, dus kan ze hier niet laten zien.
Ik begreep dat een kopie wel te koop is.

Op dit moment ben ik bezig met een verhaaltje over een winterse nacht....hoop hem morgen te kunnen laten lezen. Hoewel...morgen staat bol van activiteiten. En vanavond heb ik nog een ouderavond.

Morgen staat trouwens toch in het teken van de boeken:
's Ochtends word ik op school verwacht om foto's te maken (haha, nee, ik ben niet zo goed als mijn tante....ik ben maar de hulpouder die de foto's verzorgt voor school) van de opening van de kinderboekenweek. En 's middags weer op school overleg met de plaatselijke bieb over een samenwerking. Omdat ik samen met een andere moeder de bieb op school coördineren mogen wij daar ook bij zijn.
Dus goed, misschien geen tijd om te schrijven maar BOEKEN zijn in ieder geval wel hét onderwerp!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten