maandag 9 juni 2014

Wel willen...maar niet weten wat!

Hier baal ik van....van wel willen en kunnen schrijven, maar niet weten wát!
Genoeg ideeën..maar geen enkele die er zo uitspringt dat ik ervoor gaan wil...
Je realiseren dat ik dat vel papier nooit vol krijg....
Zo graag me over willen geven aan een schrijfidee..maar er borrelt alleen maar van alles..
maar niets borrelt zo dat het verhaal in mijn hoofd blijft zoemen.
Een verhaal waar je over nadenkt terwijl je aan het werk bent.
Een verhaal wat je meeneemt in je dromen...
Maar iedere nieuwe situatie waarin je verblijft, geeft een nieuw ideetje..
ideetjes zat dus..maar waar blijft het superidee?
Het idee waarvoor je wil gaan zitten (en er dan natuurlijk géén tijd voor hebt!)
Het idee wat je meesleept en je laat schrijven..of laat verlangen naar schrijven....
Grr, ik heb genoeg momenten gehad dat ik kón schrijven, deze week. Momenten die ik juist meestal NIET heb....en wat heb ik gedaan? Eigenlijk niks....niks anders dan bedenken dat ik nú kan schrijven...dan een paar zinnen schrijven en dan toch maar weer het leesboek pakken. Niet omdat ik mijn boek zo spannend vind...maar simpelweg omdat ik niet weet wát te schrijven...zucht.

Hebben jullie daar ook wel eens last van?

1 opmerking: